Головна | Акція "Дай руку, першокласнику!" | Реєстрація | Вхід
 
Вівторок, 19.03.2024, 07:53
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Методична робота
Нормативно-правові документи [100]
Методична робота [103]
Моніторинг навчальних досягнень [3]
Атестація [3]
Конкурс педагогічної майстерності [13]
Школа молодого вчителя [3]
Позитивний педагогічний досвід [13]
Олімпіади, конкурси, змагання [72]
Психолог радить [12]
Охорона праці та безпека життєдіяльності [13]
Дошкільна освіта [17]
Позашкільна освіта [6]
Виховна робота [32]
Наше опитування
Який рівень володіння вчителями вашого освітнього закладу інформаційно-комунікаційними технологіями
Всього відповідей: 237
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наше завдання – «не загубити» жодної дитини,

дати кожній можливість розкрити все краще,

 закладене природою,сім`єю, школою.

С.П. Логачевська

Рекомендації семінару-практикуму

Державним стандартом початкової загальної освіти передбачається одне з найголовніших завдань школи – всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів бажання і вміння вчитися, повноцінних мовленнєвих, читацьких, обчислювальних умінь і навичок відповідно до пізнавальних можливостей дітей молодшого шкільного віку. Одним із головних шляхів реалізації цих завдань є диференціація. Використовуючи індивідуально-диференційований підхід у навчанні молодших школярів, учасники семінару РЕКОМЕНДУЮТЬ:

I.  Методистам РМК

1. Акцентувати увагу на результативній складовій початкової освіти.

II.  Керівникам РМО учителів початкових класів:

1. Сприяти впровадженню діяльнісного характеру організації навчального процесу в початковій школі.

III.  Учителям початкових класів:

1.                    Забезпечувати кожній дитині роботу в найсприятливішому для неї темпі шляхом використання різних способів застосування диференційованих завдань.

2.                    Знати і враховувати вікові та навчальні особливості кожного учня, систематично вести психолого – педагогічні спостереження.

3.                    Чітко визначати місце диференціації на уроці.

4.                    Використовувати види диференціації як за ступенем складності, так і за ступенем самостійності.

5.                    Готувати учнів до єдиної контрольної роботи через систему диференційованих завдань.


Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30.01.2012 року №1/9-66 "Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської акції "Дай руку, першокласнику!"


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту



Copyright NICO Заболотний Микола Григорович © 2011-2024 Web-майстер  Створити безкоштовний сайт на uCoz