Наше завдання – «не загубити» жодної дитини,
дати кожній можливість розкрити все краще,
закладене природою,сім`єю, школою.
С.П. Логачевська
Рекомендації семінару-практикуму
Державним
стандартом початкової загальної освіти передбачається одне з найголовніших
завдань школи – всебічний розвиток та виховання особистості через формування в
учнів бажання і вміння вчитися, повноцінних мовленнєвих, читацьких,
обчислювальних умінь і навичок відповідно до пізнавальних можливостей дітей
молодшого шкільного віку. Одним із головних шляхів реалізації цих завдань є
диференціація. Використовуючи індивідуально-диференційований підхід у навчанні
молодших школярів, учасники семінару РЕКОМЕНДУЮТЬ:
I. Методистам РМК
1. Акцентувати увагу на результативній складовій початкової освіти.
II. Керівникам РМО учителів початкових
класів:
1. Сприяти впровадженню діяльнісного характеру організації навчального
процесу в початковій школі.
III. Учителям початкових класів:
1.
Забезпечувати кожній дитині роботу в
найсприятливішому для неї темпі шляхом використання різних способів
застосування диференційованих завдань.
2.
Знати і враховувати вікові та навчальні особливості кожного учня,
систематично вести психолого – педагогічні спостереження.
3.
Чітко визначати місце диференціації
на уроці.
4.
Використовувати види
диференціації як за ступенем складності, так і за ступенем самостійності.
5.
Готувати
учнів до єдиної контрольної роботи через систему диференційованих завдань.
Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30.01.2012 року №1/9-66 "Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської акції "Дай руку, першокласнику!"
|