25 жовтня, 9:00. Екзамен по ІКТН. Ми знову студенти. Хвилювання, тривога, надія... Доброзичлива атмосфера, створена екзаменаторами, сприяла успіху. Бажаю всім колегам не сумніватися у власних силах. Гарного Вам настрою, удачі! Мирослава Петрівна Худа, директор СЗШ І-ІІ ст. с. Степанки.
Шановні колеги!
Завершився перший день здачі заліку з ІКТН. Звичайно, хтось вийшов після заліку з веселим настроєм та високо піднятою головою. Хтось сумував з приводу того, що не все вдалося. Але усім слід пам'ятати, що професія учителя - це професія, яка потребує постійного навчання. Тому бажаю і тим, і іншим не зупинятися на досягнутому. Сміливо крокуйте вперед: у світ цікавий і творчий. Щиро вітаю усіх тих, хто належно підготувався і успішно склав залік. Сподіваюсь, що і інші педагоги проявлять наполегливість і підготуються належним чином до заліку. Прошу звернути увагу на основні недоліки під час виконання завдання: - не усі уважно читають і виконують вимоги щодо оформлення роботи ( розмір та колір шрифта, заповнення всіх даних та інш.); - електронна адреса не зазначається (адже вона не створена), або вона вигадується на заліку і не відповідає дійсності; -не завжди легенда до діаграми відповідає даним у таблиці; - обов'язковою є реєстрація на сайті методичного кабінету. З повагою директор РМК Чемериський Р.В.
Шановні колеги! Приємно, що ви переймаєтесь проблемами освіти району і не лише...Є слушна пропозиція: пропонуйте конкретні шляхи вирішення питання професійного зростання педагогічних працівників. Не потрібно жити за принципом: "НЕ ЗНАЮ ЯК, АЛЕ ЦЕ НЕ ТАК І ІНШЕ НЕ ТАК." За Європу нам говорити ще рано, але задуматись над тим, чому я бачу когось, але не бачу себе - варто! І ще одне: розмовляти правильно на уроці, знати англійську чи свій предмет - завдання інститутів, які видають дипломи, а ознайомити та навчити користуватися сучасними технологіями, методами та прийомами роботи на уроці - завдання методичного кабінету. А щодо комп'ютерів,то варто зазначити, що і за "радянських" часів були ТЗН - новітні і невідомі. Але всі їх вивчали і використовували на своїх уроках.
Шановні! В нас виникла така чудова пропозиція: а чому б нам після екзамену з ІКТН не почати готуватися до більш серйозних предметів: української мови, математики та іноземної мови??? Адже щоб займатися "своєю" справою на професійному рівні не достатньо лише знання комп'ютера, а для початку потрібно правильно розмовляти на уроці. А без знання іноземної мови нас не приймають в Європу. Чи не здається Вам, що ми не маємо часу навчати дітей-майбутнє нашої країни? Шановні вчителі, ви згідні з нашою думкою?
Спочатку потрібно було забезпечити вчителів необхідною технікою!!! Вчитель історії, повинен гарно знати історію, а не ноти вчити! Моя сестра живе в Японії в них набагато розвин. побутова техніка, навіщо мені її вивчати, якщо в мене дома її нема і я нею не користуюсь. Може краще все робити своєчасно? і кожному займатись своїми справами?
Варвара "Федірівна"!Напевно, Японія і пішла вперед тому, що в них не було таких поглядів на розвиток науки, техніки та й системи освіти. А дотримуватися принципу: Ви мені повинні і те, і те... А тоді, можливо, і я щось буду робити - не актуально. Ми займаємось своєю справою: сучасною, актуальною і в наш час необхідною та досить СВОЄЧАСНОЮ. Бажаємо і усім займатися "своєю" справою на професійному рівні.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]